Bezorgen bij
Netherlands
Winkelwagen
Winkelwagen
    Subtotaal:
    Kies je locatie
    Bezorgopties en bezorgsnelheden kunnen per locatie verschillen
    Of voer een NL postcode in
    Leveren aan
    Contact

    Telefonisch advies Telefoon: +49-(0)40-8830753-0

    E-mail: [email protected]

    ma - vr 09:00 - 17:00 uur

     

    Wij vinden het erg belangrijk dat alle vragen zo efficiënt mogelijk worden beantwoord. Zorg ervoor dat je ons jouw bestelnummer doorgeeft, anders kunnen we jouw verzoek niet in behandeling nemen. Als je een vraag hebt over een interessant of gekocht artikel, neem dan per e-mail schriftelijk contact met ons op via het originele platform. Als je dit niet doet, is het mogelijk dat je geen antwoord op jouw vraag krijgt.

    Neem voordat je een klacht indient eerst contact op met de klantenservice.

    Retouradres

    MH Handel GmbH (magazijn) Konrad-Zuse-Straße 1 49456 Bakum Nedersaksen Duitsland

     

    FAQ Algemene vragen

    HOE KAN IK MIJ REGISTREREN

    Klik op de knop "Login" bovenaan de website. Het aanmeldingsmasker wordt weergegeven. Klik nu op "Registreren" en voer de vereiste informatie in. Je kunt eenvoudig jouw profiel aanmaken door jouw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. We raden je aan om jouw e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken. Zorg ervoor dat jouw wachtwoord een lengte van 6 karakters heeft. Je kunt jouw levering alleen volgen als je een bestaand klantenaccount hebt.

    KAN IK TELEFONISCH BESTELLEN

    Helaas kun je niet telefonisch bij ons bestellen. Selecteer het gewenste product en plaats het in de winkelwagen. Daar kun je de bestelling afronden.

    VOORDELEN VAN LIDMAATSCHAP BIJ AOSOM

    Je ontvangt exclusieve aanbiedingen, kortingen, introductie van nieuwe producten en het laatste nieuws. Je kunt jouw bestellingen en bestelgeschiedenis volgen. Je kunt eerdere aankopen bekijken en eenvoudig bijbestellen. Je kunt snel afrekenen door jouw factuur- en verzendgegevens op te slaan.

    HOE BLIJF IK OP DE HOOGTE VAN NIEUWE AANBIEDINGEN

    Meld je aan voor onze nieuwsbrief om altijd op de hoogte te blijven van de laatste acties en aanbiedingen.

    MIJN ARTIKEL WERD IN BESCHADIGDE TOESTAND/GEBREKKIGE TOESTAND/MET ONTBREKENDE ONDERDELEN GELEVERD

    In dit onwaarschijnlijke geval raden wij alle klanten aan om ons hiervan binnen 30 dagen na levering op de hoogte te stellen. Stuur foto's van het beschadigde product evenals jouw bestel- of factuurnummer naar ons contact e-mailadres. Onze klantenservice gebruikt de foto's om een idee te krijgen van de schade en zal jou direct een voorstel voor een oplossing doen of de nodige vragen stellen om tot een oplossing te komen. Wij regelen voor jou de retourzending.

    IK WIL HET ARTIKEL RETOURNEREN

    Je hebt de mogelijkheid de overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te herroepen. Stuur alle klachten naar ons retouradres.

    IK HEB SLECHTS EEN DEEL VAN MIJN BESTELLING ONTVANGEN

    Als je meer dan één artikel hebt besteld, worden er meerdere pakketten naar jou verzonden. Helaas leveren DPD en DHL niet altijd tegelijkertijd. Indien je een artikel hebt besteld dat uit meerdere pakketten bestaat, bestaat de mogelijkheid dat DPD of DHL de goederen op verschillende dagen bezorgt. We vragen hiervoor jouw begrip.

    HOE SNEL KAN IK EEN TERUGBETALING VERWACHTEN

    Zodra jouw retourzending bij ons magazijn is aangekomen, ontvang je een bevestiging per e-mail. Het volledige bedrag wordt dan op dezelfde manier teruggestort als waarop je de bestelling hebt betaald. De terugbetaling duurt 2-3 werkdagen en vindt op dezelfde manier plaats als waarop je de bestelling hebt betaald. Social media Word nu fan van Aosom op Facebook en Instagram en ontvang naast extra informatie ook veel interessante aanbiedingen.

     

    Adres kantoor:

    MH Handel GmbH

    Wendenstr. 309

    20537 Hamburg

    CONTACTINFORMATIE

    Naam E-mail Telefoon Bericht Hier vind je onze privacyverklaring VERZENDEN