+49 4088307530 klantenservice@aosom.nl Aosom B2B
Gratis verzending naar Nederland
Bezorgen bij
Nederland
Kies je locatie
Bezorgopties en bezorgsnelheden kunnen per locatie verschillen
+ Voeg adres toe
Of voer een postcode in
Leveren aan
FAQ
Veelgestelde vragen 

Account beheren HOE KAN IK MIJ REGISTREREN 
Klik op de desbetreffende knop bovenaan de website. Klik in het geopende venster op "Inloggen". Het aanmeldingsmasker wordt weergegeven. 
Klik nu op "Registreren" en voer de vereiste informatie in. Je kunt eenvoudig jouw profiel aanmaken door jouw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. 
We raden je aan om jouw e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken. 
Zorg ervoor dat jouw wachtwoord een lengte van 6 karakters heeft. 

HOE KAN IK MIJN NAAM/E-MAILADRES BIJWERKEN
Onder "Mijn klantenaccount" vind je de knop "Accountinformatie". Daar kunt je jouw naam en e-mailadres bijwerken.

HOE KAN IK MIJN WACHTWOORD BIJWERKEN
Onder "Mijn klantenaccount" vind je de knop "Wachtwoord wijzigen". Daar word je gevraagd om een nieuw wachtwoord in te voeren.

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN
Klik op de desbetreffende knop bovenaan de website.
Klik in het geopende venster op "Mijn klantenaccount".
Klik op "Wachtwoord vergeten?". Voer vervolgens jouw account-e-mailadres in om de toegangscode te ontvangen.

HOE KAN IK MIJN AFLEVERADRES BIJWERKEN
Onder "Mijn klantenaccount" vind je de knop "Adresboek". Daar kun je jouw afleveradressen bijwerken.

Bestelling HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN
Als je klaar bent met jouw bestelling, klik je op  om naar de winkelwagen te gaan. Aan de rechterkant heb je de mogelijkheid om een vouchercode in te voeren (dit moet voor de volgende stap gebeuren) of om direct naar de kassa te gaan.

WELKE BETALINGSMOGELIJKHEDEN BIEDT U AAN
We ondersteunen de volgende betalingsmogelijkheden: Koop op rekening, bankoverschrijving.

Verzending & levering NAAR WELKE LANDEN VERZENDEN WIJ JOUW GOEDEREN
Wij verzenden onze goederen naar bijna alle EU-landen (behalve eilanden). Wij leveren niet in landen buiten de EU. Ga naar "VERZENDING EN LEVERING" of neem bij vragen contact op met onze klantenservice.

HOE KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN
Onder “Mijn klantenaccount” vind je de knop “Accountoverzicht”. Daar staan al jouw eerdere bestellingen vermeld. Je kunt daar ook de status van jouw huidige bestelling volgen.

HOE LANG DUURT DE VERZENDING?
De zendingen die met DHL of DPD worden verzonden, worden na 1-3 werkdagen geleverd. Zware of volumineuze goederen die via een transportbedrijf worden afgeleverd, zijn ongeveer 3-4 werkdagen onderweg. Het bedrijf dat het transport verzorgt neemt contact met je op om de levering te regelen.

KAN IK MIJN BEZORGING OPHALEN
Helaas biedt ons magazijn geen ophaalservice aan.

IK HEB MEER DAN ÉÉN ARTIKEL BESTELD, WORDEN DEZE SAMEN GELEVERD
We kunnen niet garanderen dat jouw pakketten samen worden afgeleverd, omdat we gebruik maken van verschillende bezorgpartners.

IK HEB MIJN BEZORGING GEMIST, WAT GEBEURT ER NU
Als de bezorging mislukt, zal de koerier een bericht achterlaten met verdere instructies.

Retourneren WAT IS UW RETOURBELEID?
Alle artikelen moeten binnen 14 dagen na levering van het artikel worden geretourneerd. Houd er rekening mee dat we onze klanten vragen om per e-mail contact met ons op te nemen voordat ze proberen de goederen te retourneren en om ons de nodige informatie over de retourzending te geven.

IK BEN VAN GEDACHTEN VERANDERD. KAN IK MIJN BESTELLING STOPPEN
Vanwege de snelle verzend- en bezorgservice bij Aosom vragen we je onmiddellijk telefonisch contact met ons op te nemen om jouw bestelling te annuleren. Op voorwaarde dat de bestelling nog niet vanuit het magazijn is verzonden, zouden we de verzending hiervan moeten kunnen stoppen. Als het artikel echter al is verzonden, moet de levering worden geweigerd zodra deze voor de deur wordt afgeleverd. Indien het artikel is aangenomen en daarvoor is getekend, zijn wij niet verantwoordelijk voor de kosten van retourzending.

MIJN ARTIKEL IS IN BESCHADIGDE TOESTAND/GEBREKKIGE TOESTAND/ MET ONTBREKENDE ONDERDELEN AANGEKOMEN
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een effectieve oplossing. Vermeld indien mogelijk jouw naam, bestelnummer, adres, relevante foto's en onderdeelnummers om het proces te ondersteunen. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.